Jagtformidling.dk´s debatside
August 20 2014 14:38:20

Menu

Bruger album's

Besøgende
Gæster online: 3

Brugere online: 0

Antal brugere: 1,700
Nyeste bruger: NikolajMV

Top 5 forum brugere
Ull Ull
+ 3141 indlæg
NAN NAN
+ 2831 indlæg
Side by Side Side by Side
+ 2590 indlæg
KT KT
+ 2245 indlæg
smolbech smolbech
+ 2116 indlæg

Se indlæg
 Udskriv debat
De grå computernørder
smolbech
Som nogle af jer lidt ældre surfere ved, kan computer en gang imellem drille lidt.

En af mine venner havde et problem i går, så han ringede til naboens 11 årige søn, hvis værelse ligner noget fra Star Wars, og bad ham komme over.

Naboens Erik klikkede på et par taster og problemet var løst.

Da han var på vej ud af døren, kaldte min ven ham tilbage: ”Så, hvad var der galt?”

Han svarede ”Det var en ID ti T fejl”

Min ven ønskede ikke at fremstå helt dum, så han spurgte : "En ID ti T fejl? ”, ”jeg vil gerne kunne fikse det selv, hvis den kommer igen”

Erik grinede. Har du aldrig hørt om en ”ID ti T fejl” før?

”Nej” svarede min ven.

”Skriv det ned, så tror jeg du kan regne den ud” sagde han med et grin og var væk.

Så min ven skrev det ned:

ID10T

Der var engang vi kunne lide Erik

trold
det var en rigtig griner Grin
kæmp for at bevare jagten i Danmark.
Brug lab så kommer vildt med hjem
knæk og bræk Cool

Spring til debat:

Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Replikboks
Du skal være logget ind for at skrive en replik.

Side by Side
20-08-2014 08:21
Men en af mine gæster skød buk, hjort og ræv på en time og min nabo har skudt kron, sika og råvildt fra et og samme sted så hurtigt han kunne repetere.

Side by Side
20-08-2014 08:17
Hej Ingeborg velkommen til Jagtdebatten. Jeg kender ingen der har lavet en Alpe MacNab.

Ingeborg
19-08-2014 11:34
Altså: "Macnab" i Alperne: råbuk, gemse og kronhjort inden for halvanden time. Kommentarer modtages med tak Smile

Ingeborg
19-08-2014 11:30
: at nedlægge inden for halvanden time en råbuk, en gemse og en kronhjort! Han vil gerne høre, om andre har kendskab til en sådan bedrift i Alperne?

Ingeborg
19-08-2014 11:28
"Macnab" i Alperne! Min italienske ven har den 16. aug. præsteret følgende i Steyrling, Østrig (i nærheden af Todesgebirge-områd
et) i 500 m højde:

FMJ
15-08-2014 05:52
Lidt stille herind! Er her i Sverige, Jægernes jul aften

Jens Jensen
12-08-2014 11:02
J.J. was here Cool

Side by Side
29-06-2014 08:27
It is hard to beat the Bishop. Erh det kan man vist ikke sige. Blink

smolbech
27-06-2014 16:54
Jeg vil prøve en af de "Bishops Fingers" næste gang jeg besøger min datter i UK, og se frem til din forhåbetlige aktive deltagelse her på sitet, så vi måske kan få det genstartet

NAN
27-06-2014 16:38
Ja, du har da vist ret "smoller". ”Bishops Finger” er for øvrigt en særdeles velsmagende Strong Ale fra Englands ældste bryggeri. Man får næsten hjemve! Blink

Debatemner
Nyeste emne
J M Urriola Sarasqueta
Kronhjort i Norge
Advarsel - 308 WIN J...
buk jagten 2014
Hvor er vadefuglene?
Mest aktive emner
Kronhjort i Norge [6]
J M Urriola Saras... [5]
Advarsel - 308 WI... [0]

9,553,912 Unikke besøg               Webmaster Jagtservice.dk             /      Php-Fusion